Veelgestelde vragen
Meest gestelde vragen en antwoorden
Welke betaalmethoden accepteren jullie?
Wij accepteren Visa, MasterCard, American Express en Union Pay kaarten. Je kaart wordt belast zodra je bestelling is verzonden. Je kunt ook kiezen om te betalen met PayPal, Apple Pay, Google Pay of in termijnen via Klarna.
Waar is mijn bestelling?
Zodra een bestelling is geplaatst, duurt het één tot drie werkdagen voordat de bestelling is verpakt en verzonden vanuit ons magazijn. Na verzending ontvang je een e-mail met je trackinginformatie, zodat je je bestelling tijdens het transport kunt volgen. Voor binnenlandse bestellingen duurt het tot zes werkdagen voordat je pakket na verzending aankomt. Voor internationale bestellingen variëren de levertijden afhankelijk van je locatie en de verzendmethode die je hebt geselecteerd.
Kan ik mijn bestelling annuleren?
Helaas kunnen we een bestelling niet annuleren zodra deze is geplaatst. We kunnen ook geen wijzigingen aanbrengen in een bestelling nadat deze is geplaatst. Voordat je je bestelling plaatst, controleer alsjeblieft of al je informatie correct is, inclusief je verzendadres, naam, telefoonnummer, creditcardgegevens en productkeuze, aangezien Stencilshop.nl® niet verantwoordelijk is voor eventuele fouten.
Je kunt het pakket echter retourneren zodra het is aangekomen.
Accepteren jullie retourzendingen of terugbetalingen?
Je kunt je producten retourneren en een terugbetaling aanvragen als de producten ongeopend en ongebruikt zijn. Lees onze retour voorwaarden voor meer informatie.
Ik heb de producten uit de originele verpakking gehaald, maar ik heb ze nooit gebruikt. Kan ik ze retourneren?
Wij accepteren alleen een ruilverzoek als de producten nog in hun originele verpakking zitten